Kvalitet_Effera_0156 (1).jpg

Effera investerer i kvalitet

To nyansettelser skal gjøre Effera enda bedre til å levere avtalt kvalitet, til avtalt tid og kostnad.

På bildet over: Leder av Effera Digital, Fredrik Melby (t.v.), ønsker Hilde Marvik og Rune Bergem velkommen til selskapet.

- Vi har aldri hatt store utfordringer med noen av delene, men i en vekstfase – som Effera er inne i – er det viktig å holde fokus og kvalitetssikre arbeidet best mulig. Vi vokser jo fordi vi har levert gode prosjekter. Det skal vi fortsette med, og derfor styrker vi nå laget, sier Fredrik Melby, leder for Effera Digital.

De nye kollegaene heter Hilde Marvik og Rune Bergem. Begge har solid erfaring og lang fartstid fra IT og prosjektarbeid.

Marvik (43) har de siste 20 årene jobbet i telekom, i selskapene Ventelo, Phonero og Telia. De siste 15 årene har hun jobbet spesielt med effektivisering, digitalisering og produktutvikling. Nylig ledet hun tidenes største migrasjonsprosjekt innen norsk telekom, da 280.000 Phonero-kunder ble overført til Telia.

- Jeg er imponert over Efferas tekniske kompetanse og hvor dedikerte medarbeiderne er. Effera er et fremadstormende selskap som virker veldig spennende, sier Marvik. Hun avslutter nå arbeidsforholdet i Telia og starter i Effera 1. oktober.

KUNDESUPPORT

Rune Bergem (49) er allerede på plass i Effera. Han får ansvaret for alle supporthenvendelser. Bergem har 12 års erfaring fra samband og data i Forsvaret, og 7 års erfaring fra IT-enheten til Vest-Agder fylkeskommune. Siden 2007 har han jobbet i Pragma Drift, et lokalt IT-selskap som senere ble kjøpt opp av Evry og deretter virksomhetsoverført til IBM.

- Jeg ser fram til å jobbe i et mindre miljø med store ambisjoner. Videre vekst er avhengig av at vi tar godt vare på kundene våre. Det gleder jeg meg til å bidra til, sier Bergem.

25. september 2018